Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

  • Καλησπέρα.Είναι 9:00 ακριβώς.Θέλω να μιλήσω λοιπόν ξανά για το stardoll.
  • 1ον.Όσοι δουν αυτό το άρθρο να με κάνουν αδδ στο facebook μου:http://www.facebook.com/mikroc.yiwryoc.7
  • 2ον.Να μου στύλετε έτοιμα στο stardoll (Το όνομα το γράφω στο π΄ρωτο άρθρο)
  • 3ον.Να μιλήσω ξανά για αυτό τώρα.  
Όπως φένεται και φένομαι είμαι μεγάλος ''FUN'' του stardoll.Βασικά,μου αρέσει πολί να πηγαίνω σε πάρτυ και να γίνομαι κοινονικός με άλλα άτομα.Όπως και στην αληθεινή ζωή μου φυσικά.Μετά μου αρέσει να παίζω παιχνίδια στο σταrdoll και άλλα πολλά.Συνίθως καθημερη δεν πολί μπαίνω.Είμαι και ολυμπιακάρα φυσικά(έτσι δίνχει και το όνομα στο stradoll-facebook μου).Μου την σπαέι βέβαια όταν λέω να με ψηφίσουν και μου λένε ''ΟΧΙ'' και μετά εγώ γιατί να τους ψηφίζω;Δεν κατάλαβα!Αυτά για σήμερα τα λέμε άυριο:)
 
 
Πολλά φιλιά,Γιώργος:)





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου